Lähetetty postilaatikkoon[sähköposti suojattu]

Etusivu>Uutta>yhtiön uutiset

Kolmen päivän lähtölaskenta!Jwell Company on pian läsnä K2022:ssa Saksassa

Aika: 2022-10-18 Osumat: 8

Kolmen vuoden tauon jälkeen Jwell Company on jälleen esillä K2022-näyttelyssä Düsseldorfissa, Saksassa (Jwell Companyn osasto nro 16D41 & 14A06 & 8bF11-1), jonka odotetaan tapahtuvan 19.-26. lokakuuta paljastamaan K2022:n mysteeri Düsseldorfissa. K2022:ssa esittelemme laajan valikoiman edistyneitä suulakepuristuslaitteita paikan päällä ja tarjoamme maailmanlaajuisille asiakkaillemme erikoistuneita ja räätälöityjä kokonaisratkaisuja muovin suulakepuristuslaitteille eri segmenteissä.

1

2

Maailman suurimpana ja vaikuttavimpana muovi- ja kuminäyttelynä K Show ei ole vain alan tulevaisuuden suunnan indikaattori, vaan myös paikka, jossa asiantuntijoiden välisestä vuoropuhelusta syntyy uusia ideoita. Maailmanlaajuisena suulakepuristusteknologian ratkaisujen toimittajana Jwell Company on aktiivisesti yhteydessä kehittyneisiin eurooppalaisiin suulakepuristuslaitteisiin ja -teknologiaan, tutkii uusien materiaalien ja prosessien kehitystä ja sovellusta sekä on sitoutunut tarjoamaan kilpailukykyisempiä ratkaisuja asiakkaidemme tulevaa kehitystä varten.

3

4

5

6

7

Ulkomaille siirtyminen kansainväliselle areenalle on Kiinan kansallisten yritysten ainoa tapa kasvaa ja vahvistua. Jinwei Machinery on osallistunut K Show -tapahtumaan seitsemänä peräkkäisenä vuotena, jonka aikana voimme keskustella täysin useamman asiakkaan kanssa kasvokkain, ymmärtää käyttäjien tarpeita ja tarjota yksityiskohtaisempia ja huomaavaisempia palveluita vanhoille asiakkaillemme; voimme myös saada monia uusia ystäviä ja esitellä uusimpia tuotteitamme ja teknologioitamme. Suunnittelemme ja valmistamme räätälöityjä suulakepuristuslaitteita vastaamaan niche-alueita, tyydyttämään asiakkaitamme ja ymmärtämään heidän visiotaan ja strategiaansa. Ammattitaitoisesti jatkamme tuotteidemme, palveluidemme ja arvon parantamista, ennakoimme ja vastaamme asiakkaidemme tarpeisiin ja olemme sitoutuneet tarjoamaan asiakkaillemme kokonaisratkaisuja sekä rakentamaan tehokkaita asiakas- ja toimittajaliittoutumia. Olemme toimineet aktiivisesti ja johtavassa roolissa tunnustuksen ja kunnioituksen voittamisessa kiinalaisten muovikoneiden kansainvälisillä markkinoilla.

8

9

10

11

12

13

14

15

16

Maailman johtavat muovi- ja kumiteollisuuden yritykset esittelevät kahdeksan päivän ajan alan tuotteita ja teknologioita korkeimmalla kansainvälisellä tasolla. Kingwellin väki arvostaa kaksinkertaisesti mahdollisuutta olla vuorovaikutuksessa alan käyttäjien kanssa, varsinkin kun epidemian jälkeinen uudelleenkäynnistys tuo tunnelman, joka poikkeaa muista. Odotamme jo innolla näkevämme sinut Düsseldorfissa 19.-26.

17

18